Blog
Nowy rok, nowy (stary) ja!
W 2025 wchodzę w nowym modelu biznesowym opartym o markę osobistą.Po 9 latach prowadzenia agencji i zespołu zdecydowałem się na powrót…
Czy Customer Experience się kończy?
To jest pytanie, które najczęściej słyszę od momentu poinformowania, że Fuzers kończy (z końcem 2024) swój bieg w formie w…
TEDAI Vienna – krótkie podsumowanie i wnioski pod kątem CX’a
Jestem fanem TED i TEDx. W 2013 rozpocząłem organizację, w moim rodzinnym Lublinie, wydarzeń pod marką TEDx. I prowadziłem je…
Jak skutecznie priorytetyzować działania w zarządzaniu doświadczeniami klienta – wyzwanie CX Managera
Zarządzanie doświadczeniami klienta (Customer Experience – CX) w dużych organizacjach wymaga strategicznego podejścia do nadawania priorytetów inicjatywom w tym obszarze…
Praca z trudnym klientem – jak sobie radzić?
Obsługa trudnego klienta wymaga sporych kompetencji i profesjonalizmu. Takie spotkanie, niepoprzedzone dobrym przygotowaniem, może prowadzić do katastrofalnych szkód, zarówno związanych…
Jak dbać o motywację pracowników?
Pozytywne Employee Experience – EX – jest elementem kształtowania wizerunku marki czy organizacji. Warto o to zadbać, bo badania pokazują,…
Warsztaty ko-kreacyjne – co zrobić, kiedy wszyscy mają rację?
Czy zdarza ci się poszukiwać metody, aby zweryfikować założenia projektowe lub zestawić je z faktycznymi potrzebami użytkowników? Możliwe, że dysponujesz…
Jak stworzyć ŚCIEŻKĘ KLIENTA w 9 krokach?
W organizacjach gromadzimy liczne dane dotyczące klientów, aby projektować procesy, które usprawniają ich doświadczenia z naszymi produktami i usługami. Jednak…
Ścieżka klienta, czym jest i dlaczego warto ją stworzyć
Z dużą dozą pewności można stwierdzić, że dla zdecydowanej większości firm, istotne znaczenie ma poziom satysfakcji klientów. Każdy z nas…









