Szkolenia i warsztaty

Oferta

Wiedza i know-how dopasowane do Twojego kontekstu

12 lat doświadczenia w pracy projektowej i prowadzeniu agencji w obszarze Customer Experience, Employee Experience i Service Design dało mi solidne know-how, który chętni podzielę się z Tobą i Twoim zespołem. 

Moje szkolenia to nie są to 1. lub 2. dniowe wykłady i sesje czytania slajdów.  Jako doświadczony facylitator dbam o zaangażowanie uczestników więc na moim szkoleniu nie mogą oni liczyć na to, że przesiedzą całość niezauważeni. 

Każde skolenie, to miks warsztatów, dyskusji, pracy indywidualnej, w grupach oraz analizy studiów przypadków z 12 lat mojego doświadczenia w pracy w obszarze Customer Experience. Do tego dużo pracy w oparciu o materiały wizualne typu wydrukowane plansze, karty pracy etc.

Piotr Wojciechowski

Przykładowe zagadnienia

  • Szkolenie wprowadzające do CX/EX/SD
  • Szkolenie lub warsztat Customer Journey
  • Wewnętrzna Akademia Customer Experience
  • Szkolenie procesu i narzędzi Service Design
  • Szkolenie z prowadzenia warsztatów (facylitacja)
  • Warsztat analizy bieżących trendów

Chodzi Ci po głowie inny temat? Napisz i zobaczymy, co da się zrobić!

Rekomendacje

Opinie moich klientów