Blog
Nieoczywiste sposoby liczenia ROI w projektach customer experience
Kwestia tego, jak mierzyć wartość projektów CX, EX albo Service Design to Święty Graal naszej branży. Szukamy, dumamy i rozmawiamy o…
Facilitation Deep Dive – krótkie podsumowanie szkolenia
Od kilku lat uprawiam coś, co nazywa się turystyką edukacyjną. To nic innego jak łączenie udziału w szkoleniach, konferencjach etc…
Czym jest ekosystem usługi?
W grudniu spotkałem się z osobami studiującymi podyplomówkę „Projektowanie usług” na Uniwersytecie SWPS. W tym roku prowadziłem zajęcia pod tytułem „Ekosystem usług”…
Service Safari, czyli sam(a) wejdź w buty klienta
Czytając czasami wywiady z różnymi aktorami myślę sobie, że fascynująca jest możliwość wcielania się w różne role, trochę sprawdzania jakby…
Kim jest Customer Experience Manager?
Jako, że nigdy nie byłem CX Managerem, to, na zaproszenie Maciej Buś, który prowadzi podcast Klientomania, trochę opowiedziałem o tym…
Nowy rok, nowy (stary) ja!
W 2025 wchodzę w nowym modelu biznesowym opartym o markę osobistą.Po 9 latach prowadzenia agencji i zespołu zdecydowałem się na powrót…
Czy Customer Experience się kończy?
To jest pytanie, które najczęściej słyszę od momentu poinformowania, że Fuzers kończy (z końcem 2024) swój bieg w formie w…
TEDAI Vienna – krótkie podsumowanie i wnioski pod kątem CX’a
Jestem fanem TED i TEDx. W 2013 rozpocząłem organizację, w moim rodzinnym Lublinie, wydarzeń pod marką TEDx. I prowadziłem je…
Jak skutecznie priorytetyzować działania w zarządzaniu doświadczeniami klienta – wyzwanie CX Managera
Zarządzanie doświadczeniami klienta (Customer Experience – CX) w dużych organizacjach wymaga strategicznego podejścia do nadawania priorytetów inicjatywom w tym obszarze…