Blog
Customer Experience – fakty i mity
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszamy do kolejnego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą oraz…
Kultura Customer Experience, 5 etapów jej wdrażania
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszamy do kolejnego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą oraz…
Doświadczenie klienta online – 5 rzeczy, o które możesz zadbać już dziś
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszamy do obejrzenia czwartego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą…
Doświadczenie klienta – 5 rzeczy, o które warto zadbać w 2023
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam do obejrzenia trzeciego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą…
Studia podyplomowe Customer Experience
Chcesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta? Opcji jest kilka. Możesz wybrać pojedyncze szkolenia (sprawdź ofertę edukacyjną Fuzers)…
Jak badać potrzeby klientów?
Czego chcą klienci? Czy wiesz, że według badania „State of the Connected Customer” sześćdziesiąt sześć procent klientów oczekuje od firm…
Customer Experience, co to jest?
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam do obejrzenia pierwszego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą…
Jak przebiega egzamin „Certified Customer Experience Professional”?
Certyfikat Customer Experience Chcesz zdobyć certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę oraz doświadczenie w obszarze customer experience? Jeśli tak, to sprawdź ofertę…
4 sytuacje, kiedy nie powinieneś sięgać po (Service) Design Thinking
(Service) Design Thinking zyskuje coraz większą popularność. Z tego podejścia korzystają kolejne działy innowacji, zespoły projektowe i firmy konsultingowe. Może…