Realizacje
Jak jedno spotkanie przełamało silosy i przyspieszyło usprawnienia procesu klienta
Klient T-Mobile Polska Wyzwanie Brak wspólnego rozumienia, jak z perspektywy klienta wygląda proces zgłoszenia problemu technicznego na infolinii. Silosowe spojrzenie…
Projektowanie lepszego końca relacji z klientem – case study Credit Agricole
Klient Credit Agricole Bank Polska. WYZWANIE Firmy często skupiają się na pozyskaniu i obsłudze klientów, a faza zakończenia relacji bywa…
Uproszczenie formularzy ubezpieczeniowych dla klientów biznesowych
Klient PZU. Jaki problem był do rozwiązania? Nieczytelne i nieczytelne deklaracje ubezpieczeniowe. Kontekst Pewnie większość z nas wielokrotnie się zastanawiała,…
Nowa propozycja wartości dla usługi biznes.gov.pl
Klient Biznes.gov.pl to serwis przeznaczony dla osób zamierzających rozpocząć i prowadzących działalność gospodarczą. Celem portalu jest pomoc w realizacji spraw związanych…
Uproszczenie procesu kredytowego w aplikacji mobilnej
Klient mBank. Jaki problem był do rozwiązania? Zbyt skomplikowany, dla klienta, proces kredytowy w aplikacji mobilnej. Kontekst projektu mBank od lat…
Ujednolicenie procesu tworzenia i rozwoju usług oraz produktów w banku – model operacyjny
Klient Projekt zrealizowaliśmy dla banku z listy TOP 10 największych banków w Polsce. Jaki problem był do rozwiązania? Kontekst Bankowy…
Zbudowanie, u kadry zarządzającej, świadomości roli obszaru customer experience
Klient Firma ubezpieczeniowa. Jaki problem był do rozwiązania? Brak świadomości idei i i roli obszaru customer experience, a co za…
Opracowanie 9 inicjatyw usprawniających obsługę pacjentów w klinice leczenia niepłodności
Klient Ogólnopolska sieć klinik leczenia niepłodności Invimed (część grupy Medicover). Jaki problem był do rozwiązania? Brak wyróżników w kwestii obsługi…
Wdrożenie i rozwój modelu pracy opartego o mapy podróży klienta
Klient Credit Agricole Bank Polska Jakie problem był do rozwiązania? Brak wiedzy i doświadczenia w zakresie wykorzystania narzędzia jakim jest…
Wsparcie sprzedaży usług dodatkowych w firmie energetycznej
Klient Polski oddział międzynarodowej grupy energetycznej. Jaki problem był do rozwiązania? Wypracowanie rozwiązań mających wesprzeć sprzedaż usług dodatkowych. Podejście Projekt…