Wystąpienia

Zainspiruj zespół dając mu przy okazji wiedzę i narzędzia
Jeśli szukasz mówcy (online lub stacjonarnie) w obszarze Customer Experience Management, Employee Experience lub Service Design, to chętnie pomogę.
W swoich wystąpieniach łącze 18. letnie doświadczenia biznesowe, w tym 13 lat w obszarze CX/EX/SD, z praktyką wynikającą z realizacji ponad 200 projektów w tym obszarze. Do tego dorzucam nutę doświadczeń z bycia organizatorem i hostem (2013-2020) wydarzeń pod marką TEDx, co dało mi szeroką perspektywę na to, co na scenie się sprawdza, a co nie. Jestem również cześcią biura mówców Digital Univeristy.
Dotychczas występowałem m.in. dla: Credit Agricole Bank Polska, T-Mobile Polska, Egis, Chiesi, Haleon, PZU, Leroy Merlin, Compensa, KK Winds, EFL, Fortum, Asseco oraz na wydarzeniach takich jak XSUMMIT, Banking & Insurance Forum, Trusted Economy Forum czy IDesign.
Staram się swoimi wystąpieniami nie tylko inspirować, ale też przekazywać wiedzę i konkretne narzędzia przydatne w codziennej pracy nad wykorzystaniem głosu klienta do rozwoju biznesu.