Wystąpienia

Piotr Wojciechowski
Oferta

Zainspiruj zespół dając mu przy okazji wiedzę i narzędzia

Jeśli szukasz mówcy (online lub stacjonarnie) w obszarze Customer Experience Management, Employee Experience lub Service Design, to chętnie pomogę.

W swoich wystąpieniach łącze 18. letnie doświadczenia biznesowe, w tym 13 lat w obszarze CX/EX/SD, z praktyką wynikającą z realizacji ponad 200 projektów w tym obszarze. Do tego dorzucam nutę doświadczeń z bycia organizatorem i hostem (2013-2020) wydarzeń pod marką TEDx, co dało mi szeroką perspektywę na to, co na scenie się sprawdza, a co nie. Jestem również cześcią biura mówców Digital Univeristy.

Dotychczas występowałem m.in. dla: Credit Agricole Bank Polska, T-Mobile Polska, Egis, Chiesi, Haleon, PZU, Leroy Merlin, Compensa, KK Winds, EFL, Fortum, Asseco oraz na wydarzeniach takich jak XSUMMIT, Banking & Insurance Forum, Trusted Economy Forum czy IDesign.

Staram się swoimi wystąpieniami nie tylko inspirować, ale też przekazywać wiedzę i konkretne narzędzia przydatne w codziennej pracy nad wykorzystaniem głosu klienta do rozwoju biznesu.

Przykładowe zagadnienia

  • Dobre i złe praktyki w prowadzeniu warsztatów w projektach CX/EX/SD
  • Employee Experience – dlaczego pracownik, to również klient
  • Projektowanie końców relacji z marką – dlaczego warto zbadać o ten element ścieżki klienta?
  • Doświadczenie klienta i klientocentryczność – co, jak i dlaczego warto
  • Customer Journey – jak budować i zarządzać ścieżkami klienta w organizacji
  • Współtworzenie z klientami – niemal idealne narzędzie do budowania grupy ambasadorów marki
  • Projektowanie usług i doświadczeń – proces, narzędzia i metody
  • Trendy w obszarze CX/EX

Nie ma tematu, którego szukasz? Napisz do mnie, zobaczmy co da się zrobić!

Rekomendacje

Opinie moich klientów

Wystąpienia

Galeria zdjęć