O mnie

Poznajmy się
Jestem Piotrek
- Od 18 lat działam w biznesie usług profesjonalnych B2B.
- Od 12 lat pracuję w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience Management (CEM).
- W tym czasie zrealizowałem ponad 200 projektów w obszarze CEM i Service Design dla czołowych marek na polskim rynku, w tym m.in. dla PZU, IKEA, T-Mobile, Asseco, Egis, Credit Agricole, Chiesi, PKO BP.
- Duża część z nich odbywała się w ramach agencji Fuzers, którą stworzyłem i rozwijałem w latach 2015-2024.
- Od 2023 roku współpracuję również, jako Service Designer, z globalną firmą z branży Data Center.
- Lubię dzielić się wiedzą dlatego też jestem wykładowcą na studiach podyplomowych „Projektowanie usług” na SWPS. Prowadzę również bloga, newsletter i kanał YouTube poświęcony praktycznej stronie pracy z głosem klienta.
- Lubię też ją zdobywać, dlatego regularnie się szkolę. Ostatnio podczas m.in. Public Speaking Leaders Camp, This is Journey Management, Facilitation Deep Dive oraz TED AI Vienna.
- Od 2022 roku organizuję polską edycję projektu Customer Experience World Games, czyli inicjatywy non-profit, w ramach której polscy sympatycy CX’a wspierają, swoją wiedzą i doświadczeniem, wybrane fundacje.
poznaj moją ofertę
Rekomendacje
Opinie moich klientów
Współpracuję z Piotrem od niemal dwóch lat, podczas których wielokrotnie udowodnił swoje zaangażowanie i profesjonalizm. Wyróżnia go umiejętność słuchania i tworzenia rozwiązań dopasowanych do potrzeb, życzliwość oraz pełne skupienie na kliencie, co przekłada się na realne korzyści biznesowe. Inspiruje i wprowadza innowacje, a jego pasja do CX oraz doświadczenie gwarantują wysoką jakość współpracy. Szczerze polecam!
Ewelina Chudy
Kierownik Zespołu Zarządzania Produktami, Asseco Data Systems
Profesjonalna współpraca i bardzo dobrze zrealizowany wspólny projekt. Klientocentryczna postawa i koncentracja na szukaniu odpowiednio dobrych rozwiązań. Ekspercka wiedza z zakresu SD, cx i ux. Życzyłabym sobie w życiu biznesowym więcej tak #ludzkich relacji. Współpraca w bardzo przyjemnej atmosferze, bardzo polecam! Liczę na kolejne wspólne projekty.
Paulina Franczak-Sherpa
Strategic Marketing Projects Director, Credit Agricole
Polecam całą plejadę webinarowo-warsztatową Piotrka/ FUZERS. Jeszcze bardziej i jeszcze mocniej po ostatniej konsultacji, która zaopatrzyła nas w niezbędną pigułę wiedzy i zaplecza teoretycznego dot. tworzenia Customer Journeys i Service Blueprintu! To przygotowanie przyczyniło się do sukcesu w mapowaniu gigantycznego procesu, w realizację którego zangażowanych jest wiele jednostek w naszej organizacji. Dziękuję i polecam całym sercem!
Jaśmina Charytonow
Specjalista Customer Experience, T-Mobile Polska
I would like to thank Piotr for creating and leading the CX workshop that we had a pleasure to participate in. I can recommend Piotr because of his high engagement and keeping tailoring programme to client’s needs as a top priority. His passion for CX is very inspiring and cooperating with him was a great pleasure.
Krzysztof Bylinowski
E-Commerce Manager, Nespresso Nestle S.A.
Jeżeli miałabym ocenić współpracę z Piotrem miarą NPS to bez zastanowienia daje 10! Piotr rozbudził w naszych pracownikach chęć do przygody z CX. Jest prawdziwy w tym co mówi i jak mówi. 100% profesjonalizmu, urok osobisty i umiejętność dopasowania się do odbiorcy to pierwsze skojarzenia, które przychodzą mi do głowy gdy myślę o naszej współpracy. Bardzo polecam i do zobaczenia w bliskiej przyszłości 🙂
Patrycja Zarzycka
Expert Team Lead (Employee Growth), T-Mobile Polska
Doskonałe szkolenie zarówno dla osób, które stawiają pierwsze kroki w prowadzeniu warsztatów jak również tych, którzy chcą usystematyzować posiadaną wiedzę lub rozszerzyć portfolio wykorzystywanych narzędzi. Niebywałym atutem programu jest czerpanie z wiedzy doświadczonych facylitatorów i moderatorów. Dzięki ćwiczeniom praktycznym poznane techniki bardzo łatwo wykorzystać nie tylko w prowadzeniu warsztatów ale również w trakcie spotkań biznesowych.
Serdecznie polecam!
Serdecznie polecam!
Karolina Wolszczak-bilska
Kierownik Zespołu Projektowania Doświadczeń Klienckich, PZU