Blog
Doświadczenie pracownika – popraw je, aby zdobyć nowych klientów
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale Fuzers, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…
Jak mierzyć Customer Experience?
Mierzenie Customer Experience – must have w każdej organizacji Zbieranie i analizowanie informacji na temat tego, jak konsumenci postrzegają naszą…
Doświadczenie końca współpracy, czy da się je zaprojektować?
Dobre złego początki Jako firmy (i ludzie) jesteśmy moim zdaniem świetni w początkach. Znasz to. Wszelkiego typu oferty na start,…
Customer Experience – jak przekonać decydentów do inwestycji w ten obszar
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale Fuzers, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…
Doświadczenie klienta – czy powinno być w celach?
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale FUZERS, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…
Jak wdrażać działania proklienckie po zakończeniu współpracy z zewnętrzną firmą od CX?
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale FUZERS, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…
Konkurs CXMStars™ 2023 – Top CX Influencer z udziałem Piotrka
Jak to się zaczęło? Jakiś czas temu Katarzyna Michalak oraz Izabela Misztal zgłosiły mnie do rankingu CX Influencers 2023 prowadzonego…
CX Superheroes – podcast z gościnnym występem Piotrka Wojciechowskiego
Zapraszamy do odsłuchania podcastu, którego gościem był nas założyciel, czyli Piotrek Wojciechowski. Gospodarzem podcastu jest Christopher Brooks z brytyjskiej agencji…
Ścieżka zakupowa klienta – 7 rzeczy, o których trzeba pamiętać
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam do kolejnego odcinka na kanale Fuzers, na którym dzielimy się naszą wiedzą oraz…