Blog
Warsztaty Digital Mindset – transformacja cyfrowa w obszarze promocji
KLIENT: EGIS Polska Sp. z o.o. Egis Polska, to jedna z wiodących firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, należąca do międzynarodowej…
Rola menedżera w CX i EX – jak realnie wspierać zespół
Jeżeli w Twojej organizacji już trwają lub dopiero startują inicjatywy związane z wykorzystaniem głosu klienta (VoC) do poprawy doświadczeń i…
Dekada Fuzers, koniec rozdziału, który otworzył nowe drzwi
Dokładnie 10 lat temu powstał Fuzers, czyli agencja Customer Experience i Service Design, którą prowadziłem od 2015 do końca 2024…
7 inspiracji z Masters & Robots 2025 – do wykorzystania w projektach Customer Experience
Tak się słuchaj złożyło, że zaraz po SDN Global Conference, z której wnioski opisałem tutaj. pojechałem do Warszawy, aby wziąć…
Service Design Global Conference 2025: 11 lekcji dla liderów CX/EX – relacje, governance i praca z AI
Tegoroczna edycja, to już 18-ta edycja konferencji Service Design Global Conference , której tematem przewodnim jest UWAGA…SERVICE DESIGN. A to…
Dlaczego rola pracowników w CX jest ważniejsza, niż się wydaje
Dlaczego rola pracowników w CX jest ważniejsza, niż się wydaje Kiedy w organizacji pojawia się temat Customer Experience, część osób…
Dane syntetyczne w projektach Customer Experience
Inspiracja W ostatnim numerze Harvard Business Review trafiłem na bardzo ciekawy artykuł „How Gen AI Is Transforming Market Research”. Mówi…
Ruszyły zapisy na Customer Experience World Games Polska 2025
THE DAY nadszedł. Odpalamy ZGŁOSZENIA, dla tych, którzy chcą wziąć udział w Customer Experience World Games Polska 2025 w roli…
Kto stoi między Tobą a klientem? Czyli kim są organizacyjni „ochroniarze”
W mojej pracy z dużymi organizacjami wielokrotnie obserwuję pewną grupę, którą nazwałem OCHRONIARZAMI. A postanowiłem o nich wspomnieć, bo w…









