Blog
Dane syntetyczne w projektach Customer Experience
Inspiracja W ostatnim numerze Harvard Business Review trafiłem na bardzo ciekawy artykuł „How Gen AI Is Transforming Market Research”. Mówi…
Ruszyły zapisy na Customer Experience World Games Polska 2025
THE DAY nadszedł. Odpalamy ZGŁOSZENIA, dla tych, którzy chcą wziąć udział w Customer Experience World Games Polska 2025 w roli…
Kto stoi między Tobą a klientem? Czyli kim są organizacyjni „ochroniarze”
W mojej pracy z dużymi organizacjami wielokrotnie obserwuję pewną grupę, którą nazwałem OCHRONIARZAMI. A postanowiłem o nich wspomnieć, bo w…
Tajemna siła, czyli jak backoffice wpływa na doświadczenie klienta
Często spotykam się z głosami, które mówią, że za doświadczenie klienta odpowiada pierwsza linia kontaktu z klientem. Bo to przecież…
Nieoczywiste sposoby liczenia ROI w projektach customer experience
Kwestia tego, jak mierzyć wartość projektów CX, EX albo Service Design to Święty Graal naszej branży. Szukamy, dumamy i rozmawiamy o…
Facilitation Deep Dive – krótkie podsumowanie szkolenia
Od kilku lat uprawiam coś, co nazywa się turystyką edukacyjną. To nic innego jak łączenie udziału w szkoleniach, konferencjach etc…
Czym jest ekosystem usługi?
W grudniu spotkałem się z osobami studiującymi podyplomówkę „Projektowanie usług” na Uniwersytecie SWPS. W tym roku prowadziłem zajęcia pod tytułem „Ekosystem usług”…
Service Safari, czyli sam(a) wejdź w buty klienta
Czytając czasami wywiady z różnymi aktorami myślę sobie, że fascynująca jest możliwość wcielania się w różne role, trochę sprawdzania jakby…
Kim jest Customer Experience Manager?
Jako, że nigdy nie byłem CX Managerem, to, na zaproszenie Maciej Buś, który prowadzi podcast Klientomania, trochę opowiedziałem o tym…