Blog
Praca z trudnym klientem – jak sobie radzić?
Obsługa trudnego klienta wymaga sporych kompetencji i profesjonalizmu. Takie spotkanie, niepoprzedzone dobrym przygotowaniem, może prowadzić do katastrofalnych szkód, zarówno związanych…
Jak dbać o motywację pracowników?
Pozytywne Employee Experience – EX – jest elementem kształtowania wizerunku marki czy organizacji. Warto o to zadbać, bo badania pokazują,…
Warsztaty ko-kreacyjne – co zrobić, kiedy wszyscy mają rację?
Czy zdarza ci się poszukiwać metody, aby zweryfikować założenia projektowe lub zestawić je z faktycznymi potrzebami użytkowników? Możliwe, że dysponujesz…
Jak stworzyć ŚCIEŻKĘ KLIENTA w 9 krokach?
W organizacjach gromadzimy liczne dane dotyczące klientów, aby projektować procesy, które usprawniają ich doświadczenia z naszymi produktami i usługami. Jednak…
Ścieżka klienta, czym jest i dlaczego warto ją stworzyć
Z dużą dozą pewności można stwierdzić, że dla zdecydowanej większości firm, istotne znaczenie ma poziom satysfakcji klientów. Każdy z nas…
Strategia customer experience w trzech krokach
Warto o doświadczenie tak potencjalnych klientów, jak i tych już obsługiwanych zadbać. Tym bardziej, że już jakieś doświadczenie im dajesz…
Motywowanie pracowników – sposoby, przykłady i cele motywacji pracowników
Motywacja do pracy to jeden z najważniejszych czynników, wpływających na zaangażowanie pracowników w cele organizacji oraz oddziałujących na szeroko rozumianą…
Rodzaje i techniki negocjacji – sztuka rozmowy z klientem
Negocjacje są nieodzownym elementem interakcji międzyludzkich, nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Ich celem jest uzyskanie satysfakcji…
Customer Experience World Games 2023 Polska – podsumowanie
3 tygodnie pracy. 7 zespołów. 72 uczestników. Ponad 4000 karteczek wygenerowanych na Muralu i Miro. 427 stron pdfów do oceny…