Blog
Jak badać potrzeby klientów?
Czego chcą klienci? Czy wiesz, że według badania „State of the Connected Customer” sześćdziesiąt sześć procent klientów oczekuje od firm…
Customer Experience, co to jest?
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam do obejrzenia pierwszego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą…
Jak przebiega egzamin „Certified Customer Experience Professional”?
Certyfikat Customer Experience Chcesz zdobyć certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę oraz doświadczenie w obszarze customer experience? Jeśli tak, to sprawdź ofertę…
4 sytuacje, kiedy nie powinieneś sięgać po (Service) Design Thinking
(Service) Design Thinking zyskuje coraz większą popularność. Z tego podejścia korzystają kolejne działy innowacji, zespoły projektowe i firmy konsultingowe. Może…
Silver prawdę Ci powie – o głosie pokolenia osób 65+ w kontekście patient experience
W całej Unii Europejskiej grupa osób w wieku 65+ stanowi niemal 20% społeczeństwa. Według szacunków GUS, do 2050 roku odsetek…
Projektowanie usług i doświadczeń – 9 błędów, które już zdążyliśmy popełnić w Fuzers
Obiegowa prawda mówi, aby uczyć się na błędach – najlepiej cudzych, bo zazwyczaj nie mamy czasu, aby popełnić wszystkie samemu…
9 powodów, dla których warto projektować lepsze usługi i doświadczenia
Rozważasz wykorzystanie idei, założeń oraz narzędzi projektowania usług w swojej organizacji? Potrzebujesz argumentów, które pomogą Ci przekonać decydentów do zainwestowania…
Co warto wiedzieć o pracownikach z różnych pokoleń
Co zrobić, jeśli w jednym co-worku spotykają się osoby o różnym podejściu do wypełnienia swoich obowiązków? Przy przysłowiowym stole zasiadają…
Rozwój biznesu w oparciu o doświadczenie klienta – jak przekonać nieprzekonanych?
Z jednej strony można by uznać, że nieprzekonanych nie warto przekonywać i należy się skupić na swojej pracy. I trochę…









