Blog
Jak wdrażać działania proklienckie po zakończeniu współpracy z zewnętrzną firmą od CX?
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale FUZERS, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…
Konkurs CXMStars™ 2023 – Top CX Influencer z udziałem Piotrka
Jak to się zaczęło? Jakiś czas temu Katarzyna Michalak oraz Izabela Misztal zgłosiły mnie do rankingu CX Influencers 2023 prowadzonego…
CX Superheroes – podcast z gościnnym występem Piotrka Wojciechowskiego
Zapraszamy do odsłuchania podcastu, którego gościem był nas założyciel, czyli Piotrek Wojciechowski. Gospodarzem podcastu jest Christopher Brooks z brytyjskiej agencji…
Ścieżka zakupowa klienta – 7 rzeczy, o których trzeba pamiętać
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam do kolejnego odcinka na kanale Fuzers, na którym dzielimy się naszą wiedzą oraz…
Customer Experience – fakty i mity
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszamy do kolejnego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą oraz…
Kultura Customer Experience, 5 etapów jej wdrażania
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszamy do kolejnego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą oraz…
Doświadczenie klienta online – 5 rzeczy, o które możesz zadbać już dziś
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszamy do obejrzenia czwartego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą…
Doświadczenie klienta – 5 rzeczy, o które warto zadbać w 2023
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam do obejrzenia trzeciego odcinka na kanale FUZERS, na którym dzielimy się naszą wiedzą…
Studia podyplomowe Customer Experience
Chcesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta? Opcji jest kilka. Możesz wybrać pojedyncze szkolenia (sprawdź ofertę edukacyjną Fuzers)…








