Studia podyplomowe Customer Experience

Chcesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta? Opcji jest kilka.

Możesz wybrać pojedyncze szkolenia (sprawdź ofertę edukacyjną Fuzers) lub zdecydować się na dłuższy proces edukacyjny w ramach studiów podyplomowych.

Poniżej znajdziesz wyniki naszego poszukiwania w tym zakresie. Oferta, póki co, nie jest bardzo szeroka, ale kilka propozycji takich studiów na rynku już jest.

Studia podyplomowe customer experience – oferta uczelni

Zarządzanie doświadczeniem klienta – Customer Experience Management

  • Uczelnia: Akademia Leona Koźmińskiego
  • Miasto: Warszawa
  • Strona kierunku.

Kreowanie doświadczeń klientów

Zarządzanie satysfakcją klienta

  • Uczelnia: Szkoła Główna Handlowa (SGH)
  • Miasto: Warszawa
  • Strona kierunku.

Customer Experience Management

I jeszcze dwa kierunki, który wprawdzie nie są bezpośrednio o doświadczeniu klienta, ale tego tematu dotykają i wątki stricte CX’owe mają w swoim programie.

Projektowanie usług

  • Uczelnia: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (SWPS)
  • Miasto: Warszawa, Poznań
  • Strona kierunku.

Zarządzanie wartością klienta

Jeśli znajdziemy coś jeszcze, dodamy.

A jeśli Ty masz namiary na podyplomówkę w tym zakresie, której nie ma na naszej liście, to napisz proszę na hello@fuzers.com i dodamy.

Podobne wpisy