Studia podyplomowe Customer Experience
Chcesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta? Opcji jest kilka.
Możesz wybrać pojedyncze szkolenia (sprawdź ofertę edukacyjną Fuzers) lub zdecydować się na dłuższy proces edukacyjny w ramach studiów podyplomowych.
Poniżej znajdziesz wyniki naszego poszukiwania w tym zakresie. Oferta, póki co, nie jest bardzo szeroka, ale kilka propozycji takich studiów na rynku już jest.
Studia podyplomowe customer experience – oferta uczelni
Zarządzanie doświadczeniem klienta – Customer Experience Management
- Uczelnia: Akademia Leona Koźmińskiego
- Miasto: Warszawa
- Strona kierunku.
Kreowanie doświadczeń klientów
- Uczelnia: Akademia Górniczo-Hutnicza
- Miasto: Kraków
- Strona kierunku.
Zarządzanie satysfakcją klienta
- Uczelnia: Szkoła Główna Handlowa (SGH)
- Miasto: Warszawa
- Strona kierunku.
Customer Experience Management
- Uczelnia: Wyższa Szkoła Bankowa
- Miasto: Gdańsk
- Strona kierunku.
I jeszcze dwa kierunki, który wprawdzie nie są bezpośrednio o doświadczeniu klienta, ale tego tematu dotykają i wątki stricte CX’owe mają w swoim programie.
Projektowanie usług
- Uczelnia: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (SWPS)
- Miasto: Warszawa, Poznań
- Strona kierunku.
Zarządzanie wartością klienta
- Uczelnia: Akademia Ekonomiczna
- Miasto: Poznań
- Strona kierunku.
Jeśli znajdziemy coś jeszcze, dodamy.
A jeśli Ty masz namiary na podyplomówkę w tym zakresie, której nie ma na naszej liście, to napisz proszę na hello@fuzers.com i dodamy.