Blog
Strategia customer experience w trzech krokach
Warto o doświadczenie tak potencjalnych klientów, jak i tych już obsługiwanych zadbać. Tym bardziej, że już jakieś doświadczenie im dajesz…
Motywowanie pracowników – sposoby, przykłady i cele motywacji pracowników
Motywacja do pracy to jeden z najważniejszych czynników, wpływających na zaangażowanie pracowników w cele organizacji oraz oddziałujących na szeroko rozumianą…
Rodzaje i techniki negocjacji – sztuka rozmowy z klientem
Negocjacje są nieodzownym elementem interakcji międzyludzkich, nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Ich celem jest uzyskanie satysfakcji…
Customer Experience World Games 2023 Polska – podsumowanie
3 tygodnie pracy. 7 zespołów. 72 uczestników. Ponad 4000 karteczek wygenerowanych na Muralu i Miro. 427 stron pdfów do oceny…
Doświadczenie pracownika – popraw je, aby zdobyć nowych klientów
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale Fuzers, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…
Jak mierzyć Customer Experience?
Mierzenie Customer Experience – must have w każdej organizacji Zbieranie i analizowanie informacji na temat tego, jak konsumenci postrzegają naszą…
Doświadczenie końca współpracy, czy da się je zaprojektować?
Dobre złego początki Jako firmy (i ludzie) jesteśmy moim zdaniem świetni w początkach. Znasz to. Wszelkiego typu oferty na start,…
Customer Experience – jak przekonać decydentów do inwestycji w ten obszar
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale Fuzers, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…
Doświadczenie klienta – czy powinno być w celach?
Customer Experience – kanał na YouTube Zapraszam na kolejny odcinek na kanale FUZERS, na którym dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem…









