Blog
Doświadczenia klienta – 5 sposobów na szybką poprawę CX
Dlaczego dbałość o doświadczenia klienta jest ważna? Doświadczenie klienta (z ang. customer experience, CX) staje się nowym polem do konkurowania…
Badania w projektowaniu – narzędzia zdalne
Badania w projektowaniu – nowe pytania Te i zapewne jeszcze wiele innych pytań i wątpliwości pojawiło się, od kiedy lock…
Doświadczenie robota, czyli projektowanie usług dla maszyn
Jeszcze kilka lat temu sztuczna inteligencja i roboty zwykłemu człowiekowi kojarzyły się z twórczością SF. Mało kto spodziewał się, że…
20 narzędzi do pracy zdalnej wspierające projektowanie usług i doświadczeń online
Wiemy, że nie każdy ma możliwość pracy zdalnej. Ale tam, gdzie taka opcja jest, pojawia się pytanie o to, jakie…
Service Design i Customer Experience – książki, które warto przeczytać
Książek o Service Design i Customer Experience przybywa. Co więc czytać? Od czego zacząć, gdzie szukać narzędzi, a gdzie wiedzy…
6 dobrych praktyk w obszarze Customer Experience
Doświadczenie klientów staje się nowym polem konkurencji między firmami. Ale jak to wygląda w praktyce? Co takiego robią firmy, aby…
Rekrutacja respondentów do badań projektowych
Lubimy opowiadać o naszych procesach projektowych i dzielić się wiedzą. Opowiadamy o narzędziach, sposobach ich wykorzystywania, mówimy o efektach naszych…
Co to jest Service Design?
Zakładanie konta bankowego, korzystanie z Netflixa, zakup biletu lotniczego, zgłoszenie reklamacji czy naprawa samochodu, to jedynie kilka przykładów usług, którymi…







