Service Design i Customer Experience – książki, które warto przeczytać

Książek o Service Design i Customer Experience przybywa. Co więc czytać? Od czego zacząć, gdzie szukać narzędzi, a gdzie wiedzy teoretycznej? Sprawdź naszą subiektywną, fuzersową listę.

W Fuzers lubimy czytać. Mamy wprawdzie zespołowe oraz indywidualne poczucie, że wciąż czytamy za mało, a liczba książek na liście “do przeczytania” rośnie szybciej niż jesteśmy w stanie je jako zespół ogarnąć, ale nie zmienia to faktu, że i tak czytamy sporo. O customer experience i nie tylko.

To dlatego, że czytanie otwiera głowę i pozwala uporządkować oraz zdobyć nową wiedzę (w kontekście książek branżowych), zainspirować do zmian, usprawnień i dalszego rozwoju, ale jest też świetną formą zatrzymania się na chwilę w pędzącym świecie. W końcu książka czy artykuł wymusza na Tobie skupienie, zderzenie się z tym, co masz w głowie, pomyślenie, pobycie sam na sam z informacjami i/lub światem, który właśnie poznajesz. To są dobre i potrzebne momenty.

A na co tę uwagę poświęcać?

Poniżej prezentujemy naszą subiektywną listę najciekawszych książek, które warto przeczytać jeśli chcesz, aby Twoja organizacja oferowała coraz lepsze usługi i doświadczenia.

Dobre na początek przygody z Service Design i Customer Experience

Dla poszukujących konkretnych narzędzi

Dla tych, którzy chcą się zagłębić mocniej w ideę

A jeśli szukasz lektury po polsku

Poza książkami warto czytać też magazyn Touchpoint wydawany przez Service Design Network oraz polski Customer Experience Manager.

Ta lista oczywiście nie wyczerpuje tematu i będziemy ją sukcesywnie uzupełniać o nowe publikacje.

Tymczasem życzymy Ci dużo czasu i owocnej lektury!

A jeśli szukasz wsparcia w budowaniu lepszych doświadczeń Twoich klientów, zobacz tutaj co możemy wspólnie zrobić.

Podobne wpisy