Blog
Edukacja Customer Experience – jak zdobywamy nową wiedzę w Fuzers
Ciągła nauka Jest takie hasło #neverstoplearning, w które w Fuzers bardzo wierzymy. Po pierwsze dlatego, bo lubimy się uczyć nowych…
Dzień Doświadczeń Klienta – sposób na promowanie idei klientocentryczności w organizacji
Wyzwanie, przed którym staną w pewnym momencie wszyscy CX Managerowie, to kwestia budowania w organizacji szeroko pojętej świadomości tego, czym…
CX – jak poprawić jakość obsługi klienta i wprowadzić jego perspektywę do organizacji?
Kilka wskazówek, które mogą pomóc w codziennej pracy nad lepszym doświadczeniem klienta. Jedne da się wdrożyć szybko, inne mniej szybko…
Inicjatywa na Rzecz Przyszłości bez Odpadów – case study
Inicjatywy na Rzecz Przyszłości bez Odpadów poruszyła i zmotywowała do pracy mieszkańców nie tylko ze Szczecina, ale i z całej…
Konferencja Service Design Days 2021 – trendy i nasze obserwacje
Jak pewnie większość, na stacjonarnej konferencji, nie byłem dawno. I mocno mi takich wyjazdów i wydarzeń brakowało. Przede wszystkim dlatego,…
Customer Journey – unikaj tych błędów tworząc ścieżkę klienta
Z naszego doświadczenia wynika, że niezależnie od tego czy będzie to ścieżka zakupowa, czy mapowanie wewnętrznych procesów w firmie, czy…
Projektowanie uniwersalne – czym jest i dlaczego to jedyna właściwa droga?
Projektowanie uniwersalne, bazując na definicji twórcy tego terminu – architekta Ronalda Mace’a, to projektowanie produktów, usług i środowiska w taki…
Ko-kreacja w trakcie warsztatu – 5 powodów dlaczego warto ją stosować
Po intensywnym warsztacie podszedł do nas uczestnik i mówi: „Dziś się zadziały bardzo ważne rzeczy. Ci ludzie zazwyczaj nie pracują…
Badania jakościowe i projektowanie usług. Czy to połączenie ma sens?
“Badania jakościowe? Mam 1000 klientów, co mi to da, że porozmawiacie z 24? Mam podejmować decyzje, które kosztują milion złotych…









