X Masterclass

o SZKOLENIU

X Masterclass

To autorskie szkolenie składające się z 5. modułów, podczas którego dzielę się moim doświadczeniem i najlepszymi praktykami z 13 lat prowadzenia projektów CX, EX i Service Design dla dużych korporacji oraz pracy nad działaniami typu X w globalnej organizacji.

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się Customer Experience (CX), Employee Experience (EX), Patient Experience (PX), czy inną dziedziną skupioną na budowaniu relacji i satysfakcji klientów, to szkolenie pomoże Ci działać skuteczniej, wdrażać realne zmiany i zwiększać zaangażowanie Twojej organizacji w tworzenie lepszych doświadczeń.

(C) Jaroslaw Nogal

Dla kogo?

To szkolenie jest przede wszystkim dla:

  • osób, które odpowiadają za projektowanie, prowadzenie i budowanie roadmapy działań typu X w organizacji. 
  • osób, które dotychczas korzystały ze wsparcia zewnętrznych agencji, ale teraz chcą realizować projekty typu X samodzielnie.
  • menedżerów produktów lub usług odpowiedzialnych za rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań zorientowanych na klienta.

„Szkolenie X Masterclass to praktyczne narzędzia i sprawdzone rozwiązania od doświadczonego praktyka. To esencja wiedzy dla CXowca – od edukacji, przez mapowanie i projektowanie, po egzekucję działań. Bez ściemy o sukcesach i wyzwaniach. Wiedza, która zmienia codzienną praktykę i jest gotowa do natychmiastowego wdrożenia w firmie.

Ewelina Chudy, Kierownik Zespołu Zarządzania Produktami, Asseco Data Systems

ZORGANIZUJ X’a

Chcesz to szkolenie dla swojego zespołu?

o SZKOLENIU

Dlaczego warto?

  • praktyczne wskazówki na bazie 12 lat mojego doświadczenia w projektach dla największych marek na polskim rynku (m.in. PZU, IKEA, Asseco Data Systems, Credit Agricole, EGIS) oraz doświadczenie z pracy nad projektami typu X dla globalnej organizacji. 
  • autorskie materiały (m.in. gotowe plansze i struktury).
  • sprawdzone scenariusze wykorzystania narzędzi AI w działaniach typu X.
  • szczerze o tym, co poszło u mnie i co może u Ciebie pójść nie tak. 
  • przestrzeń do wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami podczas dyskusji oraz części warsztatowych.

Formuła i cena szkolenia

Szkolenie X Masterclass realizuję, jako tak zwane szkolenie „zamknięte”, czyli na zamówienie konkretnej firmy.

Może być ono realizowane w formie online (5 spotkań x 3h każde) lub w formie stacjonarnej (szkolenie 2-dniowe) w dowolnej lokalizacji w PL.

Mogę je przeprowadzić w języku polskim lub angielskim.

Cena, to 14,9k netto szkolenie online dla zespołu do 15 os.; 18,9k netto szkolenie stacjonarne (2 dni) dla zespołu do 15 os. Ewentualny Moduł FRIS® jest wyceniany osobno.

Cena szkolenia stacjonarnego zawiera koszty logistyczne (dojazd i nocleg na terenie PL) oraz wszystkie materiały warsztatowe.

POZNAJ PROWADZĄCEGO

Nie wiesz, czy moje podejście będzie Ci odpowiadać?

Zobacz mój kanał YT i poznaj mniej lepiej

PODCZAS X MASTERCLASS

CZEGO SIĘ DOWIEM?

  • Zrozumiesz cały cykl życia projektu typu X, od pomysłu do uruchomienia. Nauczysz się projektować każdy etap, przygotowywać zasoby i zespoły, oraz efektywnie prowadzić spotkania startowe, nadające kierunek inicjatywie.
  • Poznasz szeroki zakres metod badawczych i dowiesz się, jak świadomie dobierać je do celów projektu. Zdobędziesz umiejętności analizowania złożonych danych o klientach z różnych kanałów, aby wyciągać użyteczne wnioski.
  • Zagłębisz się w praktyczne przykłady tworzenia map podróży klientów i pracowników. Na podstawie analizy moich realnych projektów poznasz skuteczne rozwiązania oraz potencjalne pułapki i błędy.
  • Otrzymasz narzędzia i techniki wspierające długoterminową zmianę kultury organizacji na bardziej klientocentryczną. Poznasz praktyki, które pomogą osadzić myślenie pro-klienckie w DNA firmy.
  • Zapoznasz się z aktualnymi trendami w działaniach typu X i możliwymi kierunkami ich rozwoju. Będziesz aktywnie pracować nad przełożeniem tych globalnych trendów na innowacyjne pomysły i strategie dla Twojego biznesu.
  • AI w projektach typu X. Podzielę się swoimi doświadczeniam z wdrażania narzędzi AI do codziennej pracy projektowej.
ZORGANIZUJ X’a

Chcesz to szkolenie dla swojego zespołu?

MODUŁY X MASTERCLASS

Nad czym będziemy pracować?

1

Projektowanie procesu

Od tego jak ułożyć proces, przez to jak się przygotować, do jego startu, aż do tego, jak przeprowadzić solidne spotkanie startowe dla inicjatywy typu X. Dzięki temu sprawnie i efektywnie uruchomisz każdy nowy projekt, minimalizując ryzyko błędów.

2

Badania projektowe

Dowiesz się, jak dobrać metody badawcze do rodzaju projektu oraz jak analizować zebrane, z różnych kanałów, dane o klientach. Pozwoli ci to na podejmowanie trafnych decyzji opartych na rzetelnych danych, a nie na domysłach.

3

Ścieżki klienta i Service Blueprint

Rozłożymy, na części pierwsze, kilka moich projektów żeby zobaczyć, co się w nich sprawdziło, a co już niekoniecznie. Zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat tworzenia map, co przełoży się na lepsze doświadczenia dla twoich klientów i pracowników.

4

Kultura X

Podzielę się praktykami, które mogą wspomóc długoterminowy proces zmiany kultury organizacji na bardziej klientocentryczną. Otrzymasz konkretne wskazówki, jak budować organizację, w której klient jest zawsze w centrum uwagi.

5

Trendy

Opowiem o trendach i możliwych kierunkach rozwoju działań typu X. Popracujesz również nad przełożeniem ich na pomysły dla Twojego biznesu. Będziesz na bieżąco z najnowszymi innowacjami i nauczysz się, jak wykorzystać je do rozwoju swojej firmy.

6

Bądź jeszcze lepszym X’em – MODUŁ OPCJONALNY

W tym module zrealizujesz badanie stylów myślenia FRIS®, sesję 1:1 z certyfikowaną trenerką FRIS® omawiającą Twoje wyniki oraz warsztat grupowy online (3h) dot. wykorzystania Twojego stylu myślenia w projektach typu X.

Rekomendacje

Opinie moich klientów

faq

Najczęściej zadawane pytania

Cena, to 14,9k netto szkolenie online dla zespołu do 15 os.; 18,9k netto szkolenie stacjonarne (2 dni) dla zespołu do 15 os. Ewentualny Moduł FRIS® jest wyceniany osobno. Cena szkolenia stacjonarnego zawiera koszty logistyczne (dojazd i nocleg na terenie PL) oraz wszystkie materiały warsztatowe.

Podstawowe tak. Wtedy skorzystasz najbardziej. To dlatego, że nie jest program typu intro, na którym tłumaczę co jest czym. To jest szkolenie dla osób, które doświadczeniami się już zajmują i robią to w realiach korporacyjnych. I chcą to robić jeszcze lepiej lub po prostu szukają dodatkowej perspektywy i inspiracji.

Zapraszam na stronię O MNIE oraz mój profil w serwisie LinkedIn.

Przede wszystkim nie są to wykłady i sesje czytania slajdów. 
Jako doświadczony facylitator dbam o zaangażowanie uczestników więc na moim szkoleniu nie możesz liczyć na to, że przesiedzisz całość niezauważony_a.
Każde moje szkolenie, to miks warsztatów, dyskusji, pracy indywidualnej, w grupach oraz analizy studiów przypadków z 12 lat mojego doświadczenia w pracy CX/EX/SD w realiach korporacyjnych. Do tego dużo pracy w oparciu o materiały wizualne typu plansze, karty pracy etc.

Tak. W wersji online będą to pliki .PDF z certyfikatami, a w wersji stacjonarnej certyfikaty drukowane.

Szkolenia w formie zamkniętej nie są nagrywane.

No nie wiem, nie wiem. Dogadamy się;)

W wersji online: link do tablicy MIRO, na której będziemy pracować, materiały szkoleniowe oraz certyfikat w formie .PDF. W wersji stacjonarnej, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty w wersji drukowanej.

Aleksandra Wojciechowska – certyfikowana trenerka FRIS®.

Napisz do mnie na piotr.wojciechowski@fuzers.com