Strategia

STRATEGIA

Pomagam tworzyć, porządkować i wdrażać strategie Customer Experience – z jasno określonym modelem zarządzania (CX Governance)

Niezależnie od tego, czy Twoja organizacja dopiero buduje strategię CX, czy już ją ma – pomagam przejść od wizji do systemowego i przewidywalnego sposobu działania.


W wielu firmach brakuje mechanizmów, które pozwalają skutecznie zarządzać doświadczeniami – jasnych priorytetów, mierników i zaangażowania innych działów.
Dlatego obok samej strategii tworzę z klientami model CX Governance – praktyczny sposób kierowania, mierzenia i rozwijania działań CX w organizacji.


Pomagam liderom uporządkować i urealnić podejście do CX, tak by stał się integralną częścią decyzji biznesowych i codziennej pracy zespołów – a nie projektem „na boku”.

W RAMACH WSPÓŁPRACY:

  • diagnozuję aktualny poziom dojrzałości CX/EX i gotowość organizacji do zmian,
  • pomagam zdefiniować lub odświeżyć wizję, cele i zasady CX,
  • projektuję model governance i odpowiedzialności za CX.
  • opracowuję roadmapę wdrożenia – krok po kroku, z priorytetami i miernikami sukcesu.
Piotr Wojciechowski Konsultacje Service Design / Customer Experience
Rekomendacje

Opinie moich klientów