X Masterclass
X Masterclass
To autorskie szkolenie składające się z 5. modułów, podczas którego dzielę się moim doświadczeniem i najlepszymi praktykami z 13 lat prowadzenia projektów CX, EX i Service Design dla dużych korporacji oraz pracy nad działaniami typu X w globalnej organizacji.
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się Customer Experience (CX), Employee Experience (EX), Patient Experience (PX), czy inną dziedziną skupioną na budowaniu relacji i satysfakcji klientów, to szkolenie pomoże Ci działać skuteczniej, wdrażać realne zmiany i zwiększać zaangażowanie Twojej organizacji w tworzenie lepszych doświadczeń.


Dla kogo?
To szkolenie jest przede wszystkim dla:
- osób, które odpowiadają za projektowanie, prowadzenie i budowanie roadmapy działań typu X w organizacji.
- osób, które dotychczas korzystały ze wsparcia zewnętrznych agencji, ale teraz chcą realizować projekty typu X samodzielnie.
- menedżerów produktów lub usług odpowiedzialnych za rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań zorientowanych na klienta.
„Szkolenie X Masterclass to praktyczne narzędzia i sprawdzone rozwiązania od doświadczonego praktyka. To esencja wiedzy dla CXowca – od edukacji, przez mapowanie i projektowanie, po egzekucję działań. Bez ściemy o sukcesach i wyzwaniach. Wiedza, która zmienia codzienną praktykę i jest gotowa do natychmiastowego wdrożenia w firmie.„
Ewelina Chudy, Kierownik Zespołu Zarządzania Produktami, Asseco Data Systems
Chcesz to szkolenie dla swojego zespołu?
Dlaczego warto?
- praktyczne wskazówki na bazie 12 lat mojego doświadczenia w projektach dla największych marek na polskim rynku (m.in. PZU, IKEA, Asseco Data Systems, Credit Agricole, EGIS) oraz doświadczenie z pracy nad projektami typu X dla globalnej organizacji.
- autorskie materiały (m.in. gotowe plansze i struktury).
- sprawdzone scenariusze wykorzystania narzędzi AI w działaniach typu X.
- szczerze o tym, co poszło u mnie i co może u Ciebie pójść nie tak.
- przestrzeń do wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami podczas dyskusji oraz części warsztatowych.


Formuła i cena szkolenia
Szkolenie X Masterclass realizuję, jako tak zwane szkolenie „zamknięte”, czyli na zamówienie konkretnej firmy.
Może być ono realizowane w formie online (5 spotkań x 3h każde) lub w formie stacjonarnej (szkolenie 2-dniowe) w dowolnej lokalizacji w PL.
Mogę je przeprowadzić w języku polskim lub angielskim.
Cena, to 14,9k netto szkolenie online dla zespołu do 15 os.; 18,9k netto szkolenie stacjonarne (2 dni) dla zespołu do 15 os. Ewentualny Moduł FRIS® jest wyceniany osobno.
Cena szkolenia stacjonarnego zawiera koszty logistyczne (dojazd i nocleg na terenie PL) oraz wszystkie materiały warsztatowe.
Nie wiesz, czy moje podejście będzie Ci odpowiadać?
Zobacz mój kanał YT i poznaj mniej lepiej
CZEGO SIĘ DOWIEM?

Chcesz to szkolenie dla swojego zespołu?
Nad czym będziemy pracować?
Projektowanie procesu
Od tego jak ułożyć proces, przez to jak się przygotować, do jego startu, aż do tego, jak przeprowadzić solidne spotkanie startowe dla inicjatywy typu X. Dzięki temu sprawnie i efektywnie uruchomisz każdy nowy projekt, minimalizując ryzyko błędów.
Badania projektowe
Dowiesz się, jak dobrać metody badawcze do rodzaju projektu oraz jak analizować zebrane, z różnych kanałów, dane o klientach. Pozwoli ci to na podejmowanie trafnych decyzji opartych na rzetelnych danych, a nie na domysłach.
Ścieżki klienta i Service Blueprint
Rozłożymy, na części pierwsze, kilka moich projektów żeby zobaczyć, co się w nich sprawdziło, a co już niekoniecznie. Zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat tworzenia map, co przełoży się na lepsze doświadczenia dla twoich klientów i pracowników.
Kultura X
Podzielę się praktykami, które mogą wspomóc długoterminowy proces zmiany kultury organizacji na bardziej klientocentryczną. Otrzymasz konkretne wskazówki, jak budować organizację, w której klient jest zawsze w centrum uwagi.
Trendy
Opowiem o trendach i możliwych kierunkach rozwoju działań typu X. Popracujesz również nad przełożeniem ich na pomysły dla Twojego biznesu. Będziesz na bieżąco z najnowszymi innowacjami i nauczysz się, jak wykorzystać je do rozwoju swojej firmy.
Bądź jeszcze lepszym X’em – MODUŁ OPCJONALNY
W tym module zrealizujesz badanie stylów myślenia FRIS®, sesję 1:1 z certyfikowaną trenerką FRIS® omawiającą Twoje wyniki oraz warsztat grupowy online (3h) dot. wykorzystania Twojego stylu myślenia w projektach typu X.